הכל היה מתוכנן מראש \\ ארי טננבוים

    ארי טננבוים No Comments on הכל היה מתוכנן מראש \\ ארי טננבוים

    היו מי שהתריעו, היו מי צפו למרחוק אבל רובם העדיפו להשתיק, שמה יש לומר להדחיק | אווירת דכדוך ברחובות. סוף העולם הגיע. ממשלת שמאל-זדון מנשבת לה ברחובות ביתר עיר מגוריי ולא רק | ארי טננבוים בטור פרשנות על מי שהתריע, על מי שמרגיע, על הפנצ'ר והמסקנה הפשוטה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא יאומן כי יסופר אבל זאת המציאות והיא עולה על כל דמיון. היו מי שהתריעו, היו מי צפו למרחוק אבל רובם העדיפו להשתיק, שמא יש לומר להדחיק. כבר לפני כמה חודשים, עת פרש בצלאל סמוטריץ' ממפלגתו של נפתלי בנט והקים את הציונות הדתית – הוא נימק כי הוא רואה את בנט פוזל שמאלה. כמה שאמרו שזה לא נכון ואין מצב שהוא יישב תחת השמאל – הינה, גם אם לא תוקם בסוף הממשלה שהתבשלה, הרי שבנט גילה לנו שהוא מוכן גם מוכן לשבת עם השמאל.

    אווירת דכדוך ברחובות. סוף העולם הגיע. ממשלת שמאל-זדון מנשבת לה ברחובות ביתר עיר מגוריי ולא רק. הריח חריף, כמו אחרי השריפה הגדולה שהחלה בצור הדסה והתפשטה עד כמעט ביתר.

    אבל הי, הכל היה מתוכנן מראש. מה לכם אווירת נכים, מה לכם כי תתאבלו. אם הכל ידוע מראש למה אנחנו כה מופתעים ועצובים?

    הקב"ה תכנן את עולמו – איך אומרים – הרבה לני שנולדנו. העולם היה כאן לפנינו ויהיה כאן אחרינו. בואו ניכנס לפרופורציות. הכל כבר כתוב מראש. בנט כן יצליח להקים ממשלה, בנט לא יצליח, מה זה משנה. הקב"ה תכנן לנו מראש את הדרך הטובה ביותר לנו. כשמאמינים בזה אפשר להחזיר את החיוך. הקב"ה סולל לנו את הדרך הטובה ביותר. נהיה רגועים.

    אנקדוטה קטנה: לפני כמה ימים היה לי פנצ'ר ברכב. אם אתה יודע שהכל מאת ה' – אתה רגוע. לא יאומן אבל אני כאן כדי לספר: אחרי כמה דקות עצר טנדר, יוצא משם יהודי ויחד עם הלב הרחב שלו הוא עוזר לי להחליף גלגל, לקחת אותי לאן שצריך כדי שאוכל לתקן את זה ולוודא הכל בסדר, כי אם לא – הוא לא ימשיך בדרכו.

    שני מסרים מהסיפור: א. לדעת שהכל מאת ה', הן בפנצ'ר, הן בחיים הפוליטים שלנו והן בכלל. ב. עם ישראל מתגלה בתפארתו – לא משנה באיזה ממשלה שתהיה.

    ננשום עמוק ונזכור שהכל לטובה.



    0 תגובות